Demi Masa

Thursday, 7 March 2013

#221 Selamat jalan Sahabat


lagi beberapa jam,

seorang sahabat aku akan bergerak ke Tanah Suci untuk mengerjakan umrah

syukur alhamdulillah.

aku tumpang gembira
 
 
 aku sempat mintak dia doakan aku kat sana
 
 ini pulak antara perbualan aku dengan beliau beberapa minggu lepas



aku tak tau la kenapa

rasa sedih pulak bila sembang dengan dia tadi.

dia asyik cakap "kalau aku tak balik"..

ok mata aku masuk habuk je.

takde nangis ok.

wahai sahabat kesayanganku,

selamat jalan,

semoga hang selamat pergi dan kembali.



24 comments:

  1. sesama doakan, kami juga ....itulah sebaik sahabat sentiasa mendoakan yg terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mendoakan yg terbaik, dan menjadi yg terbaik :)

      Delete
  2. semoga beliau selamat pergi dan kembali...dan dapat tunaikan umrah dgn jayanya...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...semoga beliau slamat pergi dan kembali...bahagianya menjadi tetamu ALLAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga giliran kita pula akan menyusul :)

      Delete
  4. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya buat dia dan buat kita juga, InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  5. teringin nak pergi.. insyaAllah selepas saja kahwin.

    ReplyDelete
  6. mata aku ni pun mcm masuk habuk...mungkin mak cik cleaner ni tak bersihkan betol2 opis ni

    ReplyDelete
  7. semoga dia selamat pergi & selamat kembali, in shaa allah.

    ReplyDelete
  8. pergi sorang2 eh..??

    semoga beliau selamat pergi dan pulang...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pergi dengan jemaah lain...cumanya dia pergi tanpa kawan/ahli keluarga bersama... :)

      Delete
  9. Semoga semuanya selamat... insyaallah... doakan yg terbaik buat teman :)

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah selamat dan dipermudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  11. amin...kita doakan semoga segalanya dipermudahkan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah dipermudahkan untuknya :)

      Delete
  12. Semoga segala urusan beliau di sana dipermudahkan. Selamat pergi dan selamat pulang kpd sahabatmu..

    ReplyDelete